jippii, kuntopyörä haettu ja hieman kokeiltukkin. pyörä tarvitsee pientä fiksausta, joten vielä ei sen suurimpia matkoja poljettu.
tänään söin;
puuroa + kahvi
täytettyä paprikaa ja kesäkurpitsaa (pippurijuustoa, tomaattia ja jauhelihaa) + mehu
banaani
iltapalaksi taidan syödä avomaankurkkuja ja ruisleipää.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.