jippii, kuntopyörä haettu ja hieman kokeiltukkin. pyörä tarvitsee pientä fiksausta, joten vielä ei sen suurimpia matkoja poljettu.

tänään söin;

puuroa + kahvi

täytettyä paprikaa ja kesäkurpitsaa (pippurijuustoa, tomaattia ja jauhelihaa) + mehu

banaani

iltapalaksi taidan syödä avomaankurkkuja ja ruisleipää.